گزارش برگزاری محفل تقدیر از استادان، نمایندگان و دانشجویان ممتاز دانشکده تعلیم و تربیه
به تاریخ 1404/3/18 محفل تقدیر از استادان، محصلان و نمایندههای دانشکده تعلیم و تربیه
با حضور اعضای کادر علمی، محصلان و مسئولان دانشکده برگزار گردید.
این محفل با تلاوت آیاتی چند از کلامالله مجید آغاز شد.
سپس محترمه مدینه دانش، آمر دیپارتمنت فزیک، پیرامون جایگاه علم و دانش، نقش
استادان در تربیت نسل جوان و اهمیت تلاشهای علمی و آموزشی سخنرانی نمودند.
در ادامه محترمه مریم حجر صدیقی، مدیر امور محصلان، ضمن قدردانی از همکاری
استادان و محصلان، بر اهمیت تلاشهای مشترک در راستای پیشرفت علمی و آموزشی
تأکید کردند.
همچنان محترمه نویده رحیمی، آمر دیپارتمنت بیولوژی، در مورد دستاوردها، فعالیتهای
علمی و نقش استادان و محصلان در ارتقای کیفیت آموزشی دانشکده صحبت نموده و از
زحمات آنان قدردانی به عمل آوردند.
در جریان محفل، شماری از استادان نیز پیرامون اهمیت علم، آموزش، همکاری متقابل
میان استادان و محصلان و نقش دانش در توسعه جامعه سخنرانی نموده و دیدگاهها و
پیشنهادات خویش را با اشتراککنندگان در میان گذاشتند.
در بخش دیگر برنامه، تقدیرنامههای استادان و محصلان اهدا گردید و از تلاشها،
دستاوردها و فعالیتهای علمی آنان تقدیر به عمل آمد.
همچنان از نمایندههای صنوف به پاس همکاریهای مؤثرشان در پیشبرد امور آموزشی
و هماهنگی میان محصلان و مدیریت دانشکده، قدردانی صورت گرفت.
با احترام
دانشکده تعلیم و تربیه
دانشگاه آنلاین زن



