محفل تقدیر از اساتید و محصلین ممتاز دانشکده طب معالجوی
hayadahahmadi2026-05-13T09:10:07+00:00گزارش برگذاری محفل تقدیر از اساتید و محصلین ممتاز دانشکده طب معالجوی به تاریخ ۲۰ ثور ۱۴۰۵، محفل باشکوه تقدیر از اساتید و محصلین ممتاز دانشکده طب معالجوی با حضور بیش از ۹۰۰ تن از استادان و محصلین دانشکده طب معالجوی برگزار گردید. این محفل توسط بانو پرستو باذل گردانندگی شد و تلاوت روحبخش قرآن کریم توسط بانو زهرا سروری اجرا گردید. در آغاز برنامه، مؤسس و رئیس دانشگاه، پوهنیار عبدالفرید سالنگی، ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات اساتید دانشکده طب معالجوی، نقش ارزنده آنان را در تربیه نسل جوان و ارتقای سطح علمی جامعه مهم دانسته و برای محصلین ممتاز [...]











